Sprzedaż w internecie. Jak przyciągnąć klientów do e-sklepu?

Jeśli chcesz zlecić wykonanie sklepu internetowego, mamy dla Ciebie kilka porad.

Sprzedaż w internecie. Jak przyciągnąć klientów do e-sklepu?

Zbudowanie i wypełnienie produktami sklepu internetowego to spora praca. Nie będzie ona jednak miała sensu jeśli do sklepu nikt nie zajrzy. Jak sprawić by nasza witryna była odwiedzana oraz by klienci zostawiali na niej pieniądze i wracali ponownie?

Atrakcyjna strona www sklepu

Wygląd sklepu musi być profesjonalny. Nie warto tu iść na skróty posiłkując się domorosłymi grafikami czy marnymi szablonami. Sklep powinien cieszyć oko i zachęcać do dłuższego w nim pozostania. Powinien być ergonomiczny tak by oczy odwiedzającego szybko znajdowały ważne elementy ułatwiające przejrzenie oferty, złożenie zamówienia czy kontakt. Nie przesadzajmy z ozdobnikami rozpraszającymi i niewiele wnoszącymi takimi jak bieżąca data, imieniny, liczniki, zbyt duża ilość elementów ruchomych. Podkreślajmy przyciski, koszyk, numer telefonu, formularz kontaktowy.

Zadbanie o social media marki

Wyszukiwarka Google to tylko jedna strona widoczności naszego sklepu. Kolejną są media społecznościowe, które pomagają rozpowszechniać korzystne informacje o naszej ofercie oraz zachęcać do składania zamówień. Popularyzujmy naszą markę przez posty, promocje, akcje rabatowe. Zachęcajmy znajomych oraz klientów do przekazywania innym przychylnych opinii o nas. Korzystajmy też z płatnych form reklamy.

Promocje i konkursy dla klientów

Oferty specjalne dla odwiedzających, konkursy przywiązują klientów do sklepu i do marki. Często takie akcje są szybko rozpowszechniają się między znajomymi co może zapewnić dodatkowy napływ kupujących. W przypadku konkursów warto zwrócić szczególną uwagę na przepisy prawa by nie narobić sobie kłopotów.

Obsługa klienta na wysokim poziomie

W dobie lawinowego wzrostu zamówień z internetu, gdzie kupujący ma ogromną swobodę wyboru, porównań, poszukiwań jeśli chcemy by klienci zostali z nami na dłużej musimy zadbać o profesjonalizm, uprzejmość i uczynności. Pozwólmy klientom czuć się wyjątkowo, bezpiecznie. Szybko odpowiadajmy na zapytania, odbierajmy telefony lub niezwłocznie oddzwaniajmy. Udzielajmy wyczerpujących informacji, spieszmy z pomocą. W przypadku zwrotów czy reklamacji starajmy się zrozumieć stanowisko kupującego, przeanalizować sytuację, zaproponować rozwiązanie.

[ POWRÓT ]


AKTUALNOŚCI
raport z działalności firmy
lauraconti.pl

Wieloletnia współpraca z firmą Coloris - producentem kosmetyków zaowocowała kolejną stroną dla jednej z marek. Laura Conti powstała w 2003 roku jako innowacyjna marka kosmetyków inspirowana włoską sztuką, kulturą celebracji piękna i jedzenia.

robertmalecki.pl

Na zlecenie Roberta Małeckiego (autora poczytnych polskich kryminałów, których akcja dzieje się w Touniu i okolicach) wykonaliśmy stronę internetową prezentująca jego twórczość.

raan-lighting.pl

raan-lighting, czyli nowa strona www dla dystrybutora promienników UV i promienników IR do zastosowań komunalnych, przemysłowych i medycznych. Serwis responsywny oparty na systemie samodzielnego zarządzania treścią.

dariuszwisniewski.eu

Dyrygent Dariusz Wiśniewski zlecił nam rewitalizację wyglądu i odświeżenie treści swojej strony www. Strona została wdrożona na autorskim cms'ie oraz jest w pełni responsywna.

oplast-recykling.pl

Serwis www producenta regranulatów polipropylenu (PP), przeznaczonych do wytłaczania i wtrysku. Firma zajmuje się również skupem odpadów tworzyw sztucznych: PP, PE i PS.

salon-laura.pl

Strona internetowa Salonu Ślubnego Laura (działającego w 4 miastach kujawsko-pomorskiego) doczekała się nowego, nowoczesnego wyglądu. W backendzie strony zastosowano cms, który pozwala zarządzać treściami i galerią sukien. Strona responsywna, czyli przystosowana do odbioru na urządzeniach mobilnych.

 
 
 
 
 
 

Przyjąłem do wiadomosci i zgadzam sięKorzystanie ze strony internetowej www.itpstudio.pl oznacza akceptację warunków zawartych w polityce prywatności. W szczególności dotyczy to akceptacji przetwarzania i przechowywania danych osobowych zebranych za pomocą niniejszej Strony a wykorzystywanych w celach marketingowych i handlowych. Na tej stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies zbierane do celów statystycznych, profilowania reklam i wykorzystywane do poprawnego działania serwisu www. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki - niedokonanie zmian ustawień przeglądarki jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

W przypadku braku akceptacji na powyższe (i zawarte w 'Polityce prywatności') zapisy, prosimy o niekorzystanie z tej Strony i natychmiastowe jej opuszczenie.